I know it's a little bit late but...

18.2.12

Mon cadeau de St Valentin. Je me souviens de lui avoir dit que j'adore "Au Nom De La Rose" ce magasin qui ne fait que des compositions florales avec des roses et voici ma plus belle surprise de St Valentin. Je vous laisse avec ces photos et promis un post demain :)

My Valentine's gift. I remember telling him when we were in Nancy I loved this shop "Au Nom De La Rose" which make only floral compositions with roses. I let you with those photos and I promised tomorrow there will be a nice post :) 






You Might Also Like

12 commentaires

  1. Quelle jolie bouquet ! A tout a l'heure ;)

    RépondreSupprimer
  2. Beautiful!
    Very jealous I received nothing of the sort!
    Thanks for your comment!
    See you again soon lovely!
    Love,
    Flower Show
    X

    RépondreSupprimer
  3. ooh this is so lovely!
    hope you had a great time!

    xx
    http://thelatestwordinfashion.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  4. C'est magnifique. J'adore ce genre de bouquet dans des vases transparents. T'as été gâtée! xx
    A'icha
    http://leblogdekat.com

    RépondreSupprimer
  5. Superbe cette boutique a toujours de très belles roses. Bises miss

    RépondreSupprimer
  6. Superbe bouquet d'amour... Comme on en rêverait toutes ! Magnifique !

    RépondreSupprimer
  7. so cheerful, hey! btw thanks for dropping your lovely comment.
    mind to follow each other? tell me if you do, don't worry, i'm follow back :))

    bellionducky.blogspot.com

    RépondreSupprimer

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images