Collab

20.2.11

Hello ! 
Today I went with my friend Guillaume and his girlfriend Loanne to do a little photoshoot. Loanne also possess a blog but sadly I don't find her blog on internet. Actually it's my first collaboration with another blogger, it was a cool experience to do ! I have the pleasure to show you today my new best friend I was looking for 2 years : a bowler hat. Dreamed for years.

Bonjour à tous, 
Aujourd'hui j'ai eu le plaisir de faire un shooting avec Guillaume et sa petite amie Loanne. Loanne possède également un blog que je n'ai malheureusement pas trouvé sur internet. C'est ma première collaboration avec une autre bloggeuse, une très bonne expérience ! J'ai le plaisir de vous montrer mon nouveau meilleur ami qui s'est fait tant désiré : le chapeau melon. J'en rêvé depuis longtemps, comme quoi la patience paye :)


With Loanne / Avec Loanne
 
And the best for the end With Guillaume !!! Actually the funniest pictures taken I love them very much ! Et le meilleur pour la fin, Avec Guillaume !!! Ce fut la partie la plus marrante et les photos les plus intéressantes !



For me
Dress / Robe : Zara
Shoes / Chaussures : Zara
Leather Jacket / Perfecto Cuir : Version Originale
Bowler Hat / Chapeau Melon : Zara Men
Glasses / Lunettes : Rayban 
Bag / Sac : Vintage

You Might Also Like

32 commentaires

  1. Ta veste est top ! et les shoes de ta copine sont superbes ♥

    Bisous
    Yu'

    RépondreSupprimer
  2. you are all three so sweet, une équipé joyeuse, en effet ton chapeau te va bien, le ROUGE de tes lèvres fait bien ressortir le gris vert ambiant! bravo, attend la suite

    RépondreSupprimer
  3. Tes photos sont "cute" (migniones sa le fait pas ;) ) , ta veste est tres jolie !

    Bisous,
    Joya.

    RépondreSupprimer
  4. The photos are so lovely+love your outfit!

    and answer to your question, yeah I got them all in the sale! bargains! xx

    RépondreSupprimer
  5. How cute do you look!! Thanks for the comment on my blog. Love Sia x

    RépondreSupprimer
  6. pictures are amazing!!!i follow you..hope to see you on my list as well!
    i also want to tell you a sorry for being gone!
    i would have answered sooner but i changed my blog!
    i am now at:

    www.ffffashionmixxxx.com

    RépondreSupprimer
  7. Tout de noir vêtue, Génial ! Et oui Pimkie m'étonne aussi ! :)
    Bisous, http://Marieblogueuse.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  8. Les poses sont géniales!
    Et ce chapeau melon j'adore.
    Bisous

    RépondreSupprimer
  9. Top ta tenue ! Ca te donne vraiment de l'allure le chapeau !
    XX

    RépondreSupprimer
  10. You look so cute! Superbe manteau!

    RépondreSupprimer
  11. U look beautiful !
    And I study french a little bit, I follow you honey.
    I hope one day I will able to understand all your french post :D

    RépondreSupprimer
  12. these photos are so fun! you all look so amazing :)

    RépondreSupprimer
  13. love the all black outfit! and the hat :)

    RépondreSupprimer
  14. Ces photos sont superbes, j'aime beaucoup comment tu es habillée et le chapeau te va vraiment très bien !

    bis

    aurore

    RépondreSupprimer
  15. Adorable!!! Black on black is classic
    Great post, Thanks for sharing :)
    xoxo, A
    Stop by toppedoffwitharedhat.blogspot.com to enter best dressed for March!

    RépondreSupprimer
  16. You look aweosme - great stuff! I am following you now - stop back again soon and thanks for your comment dear :-)

    http://www.oddandchic.com

    xxx

    RépondreSupprimer
  17. yay thanks!

    awesome outfit this one

    RépondreSupprimer
  18. en faite, pour repondre a ton commentaire, les vernis a ongles OPI tiennent vachement mieux que les autres(j'ai teste!) et puis t'as un enorme choix de couleurs(:!!!
    j'adore ta tenue, le chapeau melon est superbe;)

    RépondreSupprimer
  19. Love this outfit and thanks for your comment on my blog Anna's Choice.
    Wanna follow on bloglovin or facebook, please do :-)
    See you bisou Anna

    RépondreSupprimer
  20. your outfit is perfect!! looks really good on you!!

    xx, Sabinna and David

    broken-cookies.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  21. Ces photos sont parfaites! Tu es magnifique avec cette petite robe et ce chapeau! Et Guillaume, me fait penser à un copain à moi :)

    RépondreSupprimer
  22. great look! hat is so cool!!

    the guy on the last photos is so handsome ))

    RépondreSupprimer
  23. Bien sûr, j'aime ton chapeau melon !!!
    Des bises

    RépondreSupprimer
  24. your outfit is perfetc *_* following your blog on bloglovin ;)

    tabitabita.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  25. ah bin faut croire que j'suis déjà venue ici en fait pque j'reconnais cette séance photo que j'avais trouvée top ! ^^

    RépondreSupprimer

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images